Оплата і доставка

ОПЛАТА ЗАМОВЛЕННЯ.

Сплатити замовлення можна тільки після його перевірки та підтвердження нашими менеджерами, про що Ви отримаєте додаткове повідомлення на електронну пошту та, або Viber.


Увага!!! Доставка товару здійснюється виключно за передоплатою.


Способи оплати:
1. Готівковий розрахунок
Оплата при отриманні товару у пункті видачі / у відділенні (курєру) курєрської служби.

Важливо! Відправлення накладеним платижем / переміщення товару на пункт видачі можливе лише після того, як покупець здійснить передоплату у розмірі 10% від вартості товару, мінімум 500 грн (розмір передоплати коригується менеджером по телефону чи інформуванням на електронну пошту і залежить від категорії товару і складності переміщення)!
2. Безготівковий розрахунок (без ПДВ)
Для фізичних та юридичних осіб можлива оплата згідно виставленої рахунку-фактури.
Рахунок-фактура є дійсною протягом 3 банківських днів і висилається за Вашим бажанням на: e-mail, Viber або Telegram. Товар замовляється після зарахування грошових коштів на наш розрахунковий рахунок. Для прискорення процедури, Ви можете надіслати нам копію квитанції про оплату.
Крім того, в електронному повідомленні про підтвердження Вашого замовлення Вам будуть
надані реквізити для оплати IBAN 


Зверніть Увагу!
Передоплата - попередня, часткова оплата товару, яка віднімається від загальної вартості і служить гарантією забору товару, що купується.
У разі відмови від товару, що замовляється, передоплата не повертається!
Наш магазин цінує кожного клієнта і намагається забезпечити якісний сервіс та максимально лояльні умови для покупців.

Ми розуміємо, що такі ситуації можуть виникати і завжди готові допомогти нашим клієнтам.
Будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки для отримання додаткової інформації.
Також передоплата буде повернута, якщо:
- товар, не відповідає опису на сайті або не збігається з замовленням;
- товар, має дефекти, несправності або інші проблеми з якістю;
- не були виконані умови доставки товару або затримується доставка.


Звертаємо вашу увагу!

Додатковою умовою для повернення передоплати за товар є обов'язок покупця здійснити перевірку товару при отриманні. Якщо покупець при отриманні товару не виявив дефекти або несправності, то він не може вимагати
повернення передоплати.

 

ДОСТАВКА

Тривалість доставки товару може становити від 5 до 7 робочих днів.

Перед відправкою ми перевіряємо відповідність опису, кількість товару та проводимо візуальну оцінку.

За Вашим бажанням можемо надати фотозвіт про товар, що надійшов на склад. Все це проводиться для того, щоб максимально знизити ризики отримання неякісних або невідповідних речей.

 

Доставка товару до Вашого міста.


Її тривалість складає 1-2 дні в залежності від того, як далеко знаходиться Ваше місто від нашого складу.

Ваш товар доставляється Вам будь-якою з перерахованих служб доставки:
Нова пошта
 у відділення;
 за адресою (доставка курєром);
 у поштомат.

Товар страхується на повну вартість . Сума доставки товару від нашого складу до складу у Вашому місті не входить у вартість товару, а оплачується покупцем окремо згідно тарифів,ообраної Вами служби.


УВАГА!!!
На жаль, почастішали випадки, коли недобросовісні клієнти не забирають товар з пункту поштових відділень, нам доводиться оплачувати доставку товару зі складу. Тому, замовлення товару здійснюється за часткової або повної передоплати. Умови і розмір передоплати 10% від вартості товару мін.500 грн (розмір передоплати коригується менеджером по телефону або надсиланням інформації на електронну пошту і залежить від категорії товару і складності переміщення).

Якщо замовник не перевірив товар на пункті видачі або у відділенні пошти перед його прийняттям, то таке прийняття товару вважається підтвердженням його відповідності очікуванням та відсутністю браку чи несправностей.

Перед отриманням товару замовник повинен уважно перевірити його зовнішній стан, комплектацію та цілісність упаковки.
Якщо виявлено будь-які відхилення, пошкодження або несправності, це повинно бути негайно заявлено представнику пункту видачі або відділення пошти, щоб розпочати процедуру повернення або обміну товару. Замовник повинен бути уважним та відповідальним при прийманні товару, оскільки після прийняття ним замовленого товару претензії щодо зовнішнього стану та комплектації не будуть розглядатися.

Повернутися до початку